AKTUÁLNÍ VOLNÁ MÍSTA

Technický obchodní zástupce

Náplň práce:

  • Prodej komplexních řešení procesní automatizace v průmyslových oborech
  • samostatně řešit obchodní přípravu zakázek se zákazníky
  • Vést obchodní dokumentaci a vkládat všechny potřebné informace do informačního systému (záznamy z jednání, nabídky, apod.)
  • Vyřizovat objednávky
  • Podporovat zákazníky v oblasti zprostředkování technické podpory
  • Navrhovat úpravy stávajících výrobků a služeb na základě požadavků zákazníků
  • Sledovat konkurenční firmy a jejich produkty

Požadujeme:

  • VŠ/SŠ vzdělání (technického nebo obchodního zaměření), výhoda zaměření na elektro
  • praxe v oboru min 3 let
  • Obchodní zkušenosti v oblasti dodávek technologických, řídících aj. systémů do průmyslu (energetika, potravinářství, životní prostředí, chemie, petrochemie, automobilový průmysl atd.)
  • Výhodou základní znalosti problematiky dodávek automatizační techniky slaboproudých a silnoproudých elektroinstalací v průmyslových odvětvích a stavebnictví
  • Prokazatelné obchodní úspěchy a strategické myšlení
  • Orientace v obchodní strategii, prokazatelné obchodní úspěchy a strategické myšlení
  • AJ, další jazyk výhodou
  • Řidičský průkaz B
  • Práce na PC – pokročilá úroveň
  • Komunikativní, samostatný

Společnost nabízí:

  • Zázemí stabilní a prosperující firmy
  • Motivující finanční ohodnocení – výkonnostní odměny dle dosažených výsledků
  • Možnost kariérního i odborného růstu
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Zaměstnanecké výhody (stravenky, očkování, příspěvky k životnímu a pracovnímu výročí,  atd.)
  • Mobilní telefon, PC, služební automobil
  • Možnost homeoffice
Asistentka v oddělení servisu

Náplň práce:

  • Evidovat servisní materiál a jeho pohyb
  • Zapisovat namontovaný materiál do databáze
  • Evidovat materiál zákazníků
  • Organizovat opravy servisního materiálu a materiálu zaslaného k opravě zákazníky
  • Zapisovat, evidovat a uzavírat servisní požadavky
  • Připravovat cenové nabídky na opravy výrobků
  • Připravovat podklady pro fakturaci za servisní činnost
  • Sledovat úhrady faktur za servisní činnost
  • Zasílat upomínky v případě zjištěných faktur po splatnosti
  • Provádět roční inventury servisního materiálu (sklady 30 a 31 + zak 3099000)
  • Zpracovávat měsíční statistiky oprav výrobků Conel s.r.o.
  • Přepojovat telefonní hovory

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • Znalost AJ
  • Uživatelská znalost práce na počítači – MS Office
  • Dobré komunikační schopnosti, samostatnost, flexibilita, pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost
  • Základní znalost skladových a účetních SW výhodou
  • Znalost reklamačních procesů výhodou

Společnost nabízí:

  • Zázemí stabilní a prosperující firmy
  • Motivující finanční ohodnocení – výkonnostní odměny dle dosažených výsledků
  • Možnost kariérního i odborného růstu
  • Mobilní telefon, notebook, stravenky

Uvedené pracovní místo nabízíme na dobu určitou (záskok za MD – 3 roky).

Projektant

Náplň práce:

  • Samostatně a v souladu s platnými normami řešit komplexní projektové dokumentace systému měření a regulace a projektové dokumentace elektro zařízení, zodpovídat za jejich správnost
  • Samostatně vypracovávat nabídkové a realizační rozpočty
  • Samostatně řešit technické detaily projektů se zákazníkem
  • Organizovat komise nutné k získání dokladů přikládaných k projektovým dokumentacím

Požadujeme:

  • SŠ, VŠ elektrotechnického směru
  • Praxe v programech CAD a CAE
  • Praxe v projektování a zkušenost s ASŘ vítána
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Ochotu cestovat
  • Znalost anglického či jiného cizího jazyka výhodou
  • Vyhl. č.50/78 sb. § 6, 10 výhodou

Společnost nabízí:

  • Zázemí stabilní a prosperující firmy
  • Motivující finanční ohodnocení – základní mzda + výkonnostní odměny dle dosažených výsledků
  • Možnost kariérního i odborného růstu
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Zaměstnanecké výhody (stravenky, očkování, příspěvky k životnímu a pracovnímu výročí, atd.)
  • Mobilní telefon, notebook, služební automobil
  • Možnost homeoffice
HR Manager

Náplň práce:

  • Odpovědnost za chod oddělení lidských zdrojů
  • Odpovědnost za nastavení a dodržování procesů v personální oblasti
  • Zodpovědnost za proces náboru, vedení výběrových řízení a komunikace s uchazeči
  • Odpovědnost za systém zaměstnaneckých benefitů, návrhy a realizace změn
  • Proces hodnocení zaměstnanců včetně poradenství vedoucím zaměstnancům
  • Plánování a realizace vzdělávání a rozvoje zaměstnanců
  • Pravidelný reporting HR vedení společnosti
  • Koordinace oblastí BOZP a PO za účelem plnění povinností daných legislativou a vnitřními předpisy
  • Vedení agendy spojené s relevantními dotacemi

Požadujeme:

  • SŠ / VŠ vzdělání humanitního, nebo ekonomického směru
  • Minimálně 3 roky praxe v oblasti HR
  • Znalost AJ na komunikační úrovni (min. na úrovni B2)
  • Dobré komunikační, organizační a prezentační schopnosti
  • Znalost práce na PC (MS Office)
  • Vůle vzdělávat se
  • Řidičský průkaz sk. B

Společnost nabízí:

  • Zodpovědnou pozici s vysokou mírou samostatnosti
  • Prostor pro seberealizaci a prosazení vlastních kreativních nápadů
  • Možnost podílet se na budování firmy
  • Velmi dobré finanční ohodnocení
  • Služební telefon, notebook
  • Motivační systém benefitů

KONTAKTUJTE NÁS

Nenašli jste zde práci pro Vás? Zkuste nám poslat svůj životopis.

V případě Vašeho zájmu nebo pro více informací kontaktujte přes níže uvedený formulář nebo na adrese:

  • Ing. Iveta Moravcová
  • Conel s.r.o
  • Sokolská 71, 562 04 Ústí nad Orlicí
  • +420 465 521 020
  • moravcova@conel.cz

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

* povinné položky













Kontaktujte nás

* povinné položky




Prosím, vyplňte všechny povinné položky.
Formulář byl úspěšně odeslán.
Došlo k chybě. Zkuste to, prosím, později.

Yandex.Metrica